قالب پرشین بلاگ


مجله اینترنتی ALL Things 4U
همه چیز از همه جا برای شما


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی 4یو ALL Things 4U و آدرس all.things.4u.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






باتري هاي معمولي لپ تاپ نيز همانند ساير وسايل الکترونيکي براي خود عمر مشخصي دارند. اين باتري ها معمولأ پس از 1 تا 2 سال کار مداوم ، کارايي اصلي خودشان را از دست ميدهند و در نهايت تنها ميتوانند 10 تا 15 دقيقه شارژ خود را حفظ کنند. در صورتي که باتري لپ تاپ شما نيز به اين بلا دچار شده است پيش از هر اقدام ديگري دست نگاه داريد و اين ترفند واقعأ اعجاب انگيز با روشي اعجاب انگيزتر را بر روي باتري خود را اعمال کنيد! چرا که با اين کار ميتوانيد جان دوباره اي به باتري ببخشيد و به نوعي آن را احيا کنيد، چرا که مجددأ باتري ميتواند 1 الي 2 ساعت شارژ خود را نگه دارد و ديگر نيازي به پرداخت هزينه اضافي نداريد.
براي اينکار ، روش کار را بدون ترس و واهمه انجام دهيد!


ادامه مطلب
[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 1:18 ] [ امید صحاف زاده ]

آموزش حذف تبلیغات یاهو مسنجر...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:39 ] [ امید صحاف زاده ]
تصاویر پشت‌زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‌بخشند. از این رو کاربران سعی می‌کنند تا زیباترین و جذاب‌ترین عکس‌ها را برای تصویر پس‌زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‌ها برای پشت‌زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که می‌توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‌زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنید، این رویا به سادگی تحقق می‌یابد!



ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:53 ] [ امید صحاف زاده ]
براي اتصال دو كامپيوتر استفاده از يك هاب يا روتر هميشه كار معقولي نيست. بلكه استفاده از يك كابل USBــ USB بسيار كاربردي و عملي تر است. با اين روش حتي مي توانيد اتصال اينترنتي را بين دو كامپيوتر به اشتراك بگذاريد.

در اين آموزش كوتاه براي شما نحوه اتصال دو كامپيوتر با يك كابل خاص USBــ USB آموزش داده مي شود



ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:36 ] [ امید صحاف زاده ]

رم‌افزار VLC media player یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نرم‌افزارهای پخش فایل‌های صوتی و تصویری در جهان است. VLC media player از مجموعه عظیمی از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند، بر روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است و از همه مهم‌تر رایگان و متن‌باز است. اکثر کاربران تنها برای گوش دادن به فایل‌های صوتی و یا مشاهده فایل‌های تصویری از VLC استفاده می‌کنند، اما قابلیت‌های این نرم‌افزار بسیار فراتر از این‌هاست. در این ترفند قصد داریم به معرفی 6 قابلیت ناشناخته VLC media player بپردازیم که کمتر کاربری از آن‌ها اطلاع دارد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, ] [ 1:6 ] [ امید صحاف زاده ]
[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ امید صحاف زاده ]

دانلود و نصب افزونه‌ها


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, ] [ 10:50 ] [ امید صحاف زاده ]
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:54 ] [ امید صحاف زاده ]

 

نام کتاب :

  مجموع 160 ترفند رجیستری ویندوز



نویسنده :

نامشخص



ناشر : 

پارس بوک



زبان کتاب : 

فارسی



تعداد صفحه : 

42



قالب کتاب :

PDF



ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:30 ] [ امید صحاف زاده ]

 

نام کتاب :  آموزش تکنیکهای فوتوشاپ

نویسنده :  نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه : 29

قالب کتاب : PDF
 

 

ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:25 ] [ امید صحاف زاده ]

کلیه کلیدهای ترکیبی در محیط ویندوز



دانلود با لينك مستقيم با حجم 100 کیلوبایت


ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:21 ] [ امید صحاف زاده ]
[ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:39 ] [ امید صحاف زاده ]

امروزه، بسياري از كاربران باعجله شبكه‌هاي خانگي بي‌سيم خود را راه‌اندازي مي‌كنند تا اتصال اينترنت خود را بدون نياز به كابل‌هاي مزاحم در بين ابزارهاي مختلف به اشتراك بگذارند. البته اين موضوع كاملاً قابل درك است، اما به دليل وجود بعضي از مشكلات امنيتي مي‌تواند ريسك‌هايي را نيز به همراه داشته باشد. محصولات شبكه‌سازي واي‌فاي امروزي هميشه به اين شرايط كمك نمي‌كند، زيرا پيكربندي ويژگي‌هاي امنيتي آن‌ها مي‌تواند زمان‌بر و پيچيده باشد. در اين مقاله به چند نكته اشاره خواهيم كرد كه مي‌توانيد براي بهبود امنيت شبكه بي‌سيم خانگي خود از آن‌ها استفاده كنيد.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 19:7 ] [ امید صحاف زاده ]

دکمه ویندوز برروی صفحه‌کلیدها برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مثلا  با زدن این دکمه منوی Start  باز خواهد شد یا با استفاده از کلیدهای ترکیبی می‌توان کارهای دیگری با آن انجام داد.  اما معمولا بازی‌بازها (Gamers) به دلیل اینکه در بین انجام بازی‌ها ممکن است به اشتباه دستشان به این دکمه خورده و از بازی خارج شوند از آن دل خوشی ندارند، و ممکن است شما نیز از این دسته باشید!


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:2 ] [ امید صحاف زاده ]
[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:1 ] [ امید صحاف زاده ]

غول جستجوگر اینترنتی گوگل در ادامه تسلط خود بر بازار جستجو و پس از اضافه کردن دستور آشپزی به نتایج جستجو این بار برنامه پرواز فرودگاه‌ها را نیز به

flights-THR-MHD

نتایج جستجوی خود افزوده است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, ] [ 9:56 ] [ امید صحاف زاده ]

ویروس های کامپیوتری از زمان کامپیوتر های قدیمی تا به حال پرتجربه تر شده اند. این ویروس ها به سرعت پخش می شوند و کامپیوترتان را به هر طریقی که بتوانند، آلوده می کنند.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 19:36 ] [ امید صحاف زاده ]

 

بی شک دکمه لایک فیس بوک و دکمه توییت برای توییتر را در بسیاری از سایت و بلاگ ها دیده اید.این روزها کمتر سایتی را پیدا می کنید که این دو دکمه را برای اشتراک گذاری مطالبشان نداشته باشند.اما آیا می دانستید که این دکمه ها جز به اشتراک گذاشتن مطالب با دوستان فیس بوک و دنبال کنندگان در توییتر چه کارهای دیگری نیز می توانند انجام بدهند؟یا به بیانی دیگر در حال انجام دادن چه کار دیگری هستند؟facebook like spying on you iwrite1 آیا دکمه لایک فیس بوک در حال ردیابی شماست؟

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 19:33 ] [ امید صحاف زاده ]
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ امید صحاف زاده ]
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:59 ] [ امید صحاف زاده ]


tv and pc چگونگی اتصال رایانه به تلویزیوندر سال‌های اخیر شاهد تحول و گسترش فناوری‌ CGI که باعث افزایش کیفیت فیلم‌های سینمایی و جلوه‌های آن‌ها شده‌است، بوده‌ایم. این جلوه‌های ویژه باعث شده‌اند تهیه‌کنندگان و کارگردانان مطرح سینما بتوانند تخیلات خود را بر روی صفحات تلویزیونی به سمع و نظر بینندگان و مخاطبان خود برسانند. مسلما دیدن این فیلم‌های جذاب بر روی مانیتور ۱۵ اینچی لپ‌تاپ آن‌چنان لذت‌بخش نخواهد بود.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:29 ] [ امید صحاف زاده ]

 

findexif thumb اطلاعات کامل عکسی که مشاهده می کنید را بدست آورید شاید شما هم از علاقمندان به هنر عکاسی باشید و بخواهید اطلاعات کاملی را در رابطه با عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید بدست آورید. این اطلاعات که با نام Exif شناخته می‌شوند توسط دوربین‌های دیجیتال به فایل‌های گرفته شده الصاق می‌گردند که می‌توان با توجه به آنها اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد. راه حل ساده‌ای که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم استفاده از سایت FindExif است. این سایت با وارد کردن آدرس (URL) عکس‌های شما در اینترنت آنها را کنترل کرده و اطلاعات آنها را بصورتی ساده در دسترس قرار می‌دهد.
اطلاعات عکس از قبیل رزولوشن، اندازه تصویر، تاریخ و ساعت گرفته شده و… همچنین اطلاعات دوربینی که به وسیله آن عکس گرفته شده است از قبیل مارک دوربین، مدل آن، استفاده از فلاش و تنظیمات دوربین و… به اضافه نرم‌افزاری که از آن برای دستکاری و ویرایش عکس استفاده شده است در این سایت به نمایش در خواهد آمد.

 

[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:28 ] [ امید صحاف زاده ]

cartooni---fb

یک اپلیکیشن جدیدی در فیس بوک آمده است که به شما این امکان را میدهد با چند کلیک تصویر خود را کارتونی کنید.

اگر میخواهید از این اپلیکیشن استفاده کنید بایستی عضو فیس بوک باشید ، برنامه مفید و کاربردی است و هم اکنون به سرعت در حال گسترش است . این برنامه امکان خوبی که دارد این است که چند افکت را در خود دارد ، در ابتدا شما می بایست افکت مورد نظر خودتان را انتخاب کنید ، سپس از شما سوالی پرسیده میشود که آیا میخواهید تصویر خود را کارتونی کنید یا دوستان را ؟!

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:26 ] [ امید صحاف زاده ]

 

fbprivacy

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران فارسی زبان هنوز دچار مشکلات امنیتی در فیس بوک هستند ،

عصرجوان تصمیم گرفت آموزشی در این زمینه برای شما آماده کند.

.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:25 ] [ امید صحاف زاده ]

fbemoticon1

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که دوستان شما وقتی مطلبی را در فیس بوک انتشار می دهند ، نوشته های آنها حاوی چند قلب است. اینها  همان شکلک های مخفی در فیس بوک هستند. شکلک های فیس بوک با شکلک هایی که در یاهو مسنجر یا گول تاک دیده اید کمی تفاوت دارد .

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:23 ] [ امید صحاف زاده ]

با انجام چند کار ساده می‌توان کارآیی ویندوز نصب شده برروی سیستم خود را افزایش داد.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ امید صحاف زاده ]

 

این ویروس رو اگر کسی باز کنه کامپیوتر رو با یک خاک مساوی می کنه و ویندوز یا هر نوع سیستم عامل دیگه رو از کار می اندازه


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:17 ] [ امید صحاف زاده ]

ویروس های کامپیوتری از زمان کامپیوتر های قدیمی تا به حال پرتجربه تر شده اند. این ویروس ها به سرعت پخش می شوند و کامپیوترتان را به هر طریقی که بتوانند، آلوده می کنند.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:5 ] [ امید صحاف زاده ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
درباره وبلاگ

All Things 4U کجاست؟ جایی که میتوانید در آن مطالبی راجع به علم ، فناوری و عجایب هستی را به صورت مرتب بخوانید.هدف آین مجله در حد بضاعت خویش ، ایجاد محتوایی بدیع در وب فارسی است.
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکای

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ